MY ACCOUNT

Επεξεργασία λογαριασμού

Σύνδεση

Εγγραφή

FAQs Συνδρομητικά Πακέτα

Συχνές ερωτήσεις
Πως μπορώ να ακυρώσω τη συνδρομή μου;
Η ακύρωση της συνδρομής σας γίνεται οποιαδήποτε χρονική στιγμή από τη σελίδα συνδρομών σας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε ακύρωση πρέπει να γνωρίζετε ότι δε γίνεται επιστροφή χρημάτων. Επίσης σε περίπτωση που έχει μείνει υπολειπόμενο ποσό αυτό δεν μπορεί να μεταφερθεί σε άλλο συνδρομητικό πακέτο που διαθέτετε.
Μπορώ να γραφτώ σε ένα συνδρομητικό πακέτο μόνο για ένα μήνα;
Όχι. Τα συνδρομητικά πακέτα μας χρεώνονται ανά έτος, επομένως δε μπορείτε να εγγραφείτε για μόνο ένα μήνα υποστήριξης.
Πότε χρειάζομαι αναβάθμιση του χώρου φιλοξενίας της ιστοσελίδας μου;
Η αναβάθμιση κρίνεται απαραίτητη όταν η ιστοσελίδα σας έχει υπερβεί το χώρο φιλοξενίας που σας παρέχει το πακέτο στο οποίο είστε συνδρομητές. Σε μία τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε άμεσα από την ομάδα τεχνικής υποστήριξης.
Πώς ανανεώνω τις συνδρομές μου;
Η ανανέωση του συνδρομητικού σας πακέτου δε γίνεται αυτόματα. Η διαδικασία πρέπει να γίνει από εσάς. Δεκαπέντε ημέρες πριν από τη λήξη θα λάβετε ένα e mail υπενθύμισης στο οποίο θα βρείτε οδηγία για να πραγματοποιήσετε την ανανέωση.
Τι γίνεται εάν λήξει η συνδρομή μου;
Την ημέρα που λήγει η συνδρομή σας αλλά και μία ημέρα μετά θα λάβετε ένα e mail ενημέρωσης για λήξη του συνδρομητικού πακέτου σας. Σε περίπτωση μη ανανέωσης της συνδρομής σας διακόπτονται οι διαδικασίες τεχνικής υποστήριξης και δε μπορούμε να εγγυηθούμε τη διατήρηση του domain σας. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την τεχνική ομάδα.

CONTACT US

Επικοινωνήστε μαζί μας

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία ή αντιμετωπίζετε πρόβλημα με κάποια ηλεκτρονική αγορά σας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Pin It on Pinterest